beigeeeee

perjantai 3. kesäkuuta 2011

Set Fire to the Rain

Mun teki iha hirveesti mieli kirjottaaa tänne, joten ehkä voisin parit sanat raapustaa tänne.

Huomasin, et ton mun valmistujaispostauksen jälkeiset postaukset on aika vanhoja, joten voisin vähä päivitellä mitä mulle kuuluuu.

No periaatteessa ei mitään kummosta, opiskelut loppu tältä vuodelta, voi olla et haen ens talveks opiskeleen uudestaan, mutta sen näkee sitte, nyt vaan haluun miettii ja katella mitä haluun tulevaisuudelta. Opiskeluiden tilalle tuli kuitenkin työt, jotka ovat alkaneet jo aikoja sitten, mutta alan ens viikolla tehä oikee kunnolla töitä.

Myös oon haaveillu paljon omasta kämpästä ja mulla on jo vaikka mitä sinne ! :) On yhtä kämppää jo kattonukkin, mut siitä jäi vähä sellane laimee fiilis... ihan kivan kokonenki oli, mut jotai siin oli et ei oikee mätsänny.

Mut nyt lähen nukkuuu sillä huome juhlin kunnolla valmistumistani ja illal sit ylläripylläri Loheen ! ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti