beigeeeee

maanantai 14. maaliskuuta 2011

MAYBE SOMEDAY IN TIME... THINGS WILL GO MY WAY

Mun elämä on aika tylsäää tällä hetkellä, se varmaa näkyy täällä bloginkin puolella. 
Oikeesti, tän kuukaudenki aikana oon vaan nähny parina kavereita ja ollu töissä. 
Viikonloppusin oon kyllä aina ollu jossain, yleensä baarista mut on löytäny, vaikka oon vannonu että pidän taukoo, se ei vaan onnistu multa... 
Tai no kävin mä viime viikolla kirjastossa kaverin kanssa tekemäs opinnäytetyöt, koska meil oli vaan sisällysluettelo, mut thank god, nyt ollaa jo melkee loppusuoralla;) Sit ku se on valmis, niin lähetään baariin juhlistamaan sitä kun saadaan koululta rahaa;) nii tässä se taas nähää, et noi baarit vaan vetää mua puoleensa...

Voisin myös kertoa, että kävin about kaks viikkoo sitten kampaajalla ja.......... kiva polkkatukka mulla muuten;)
Mulla OLI tohon vähä yli puolselkää asti hiukset, kunnes pyysin kampajaa ottaaa SENTIN pois.... mikä siinä on niin vaikeeta, kun sanoo kampaajalle että ottaa sen sentin pari pois, niin se täytyy ainakin kaheksankertaistaa....
Otan ens kerralla viivottimen mukaa !
Eilen sit päätin et vittu ! nyt mä tilaan pidennyksiin teipit ja otan edelliset käyttöön, en jaksa meinaa sitä kun aamusin koittaa laittaa ees hiukset edes jotenkin, niin aina ne on samannäköset ....

että sellasta

-Janika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti